Logo Lab-App B.V.
Logo Lab-App B.V. close

Onderhoud

Onderhoud uitgevoerd door een zeer ervaren en kundige monteur is zeker gewenst, uw apparatuur wordt door onze monteurs op alle essentiële punten gecheckt en behandeld. Dit volgens een duidelijke checklist en overzichtelijke rapportage. Als noodzakelijk worden er slijtage onderhevige onderdelen vervangen en als nodig eventuele reparaties uitgevoerd. Dit kan middels een aantrekkelijke vrijblijvende service overeenkomst op maat en uiteraard nemen wij jaarlijks contact met u op voor een planning in overleg, dit kan natuurlijk ook op basis van afroep.

Wij bieden de navolgende services:

  • Installatie en oplevering van nieuwe apparatuur
  • Preventieve onderhoudscontracten / Servicecontracten.
  • Reparaties
  • Kalibratie van apparatuur
  • Onderdelen / Overig

Onze apparatuur wordt meestal flink gebruikt en dus kan jaarlijks onderhoud zeker bijdragen aan een langere levensduur en een juiste analyse van uw apparatuur. Middels dit jaarlijks preventief onderhoud houden we uw systeem in optimale conditie en om een juiste analyse te kunnen blijven maken. Naast onze standaard prijzen voor enkele toestellen hebben we aantrekkelijke staffelkortingen en projectprijzen bij het bundelen van meerdere systemen op één locatie

Wij adviseren éénmaal per jaar uw systeem preventief te laten onderhouden.

Installatie

Wij verzorgen uiteraard ook de installatie of verhuizing van de door u aangeschafte apparatuur. Of dit nu bij ons is geweest of bij een andere partij. Wij doen dit graag voor u. Met onze vrachtauto met alle transport middelen en toebehoren zijn we in staat alle systemen te leveren, verhuizen en te installeren. De eisen voor installatie (aansluitingen en voorzieningen) worden voor installatie duidelijk besproken als ook de planning voor installatie wordt vooraf in overleg doorgenomen.

De apparatuur wordt geplaatst, geïnspecteerd en na een uitgebreide functietest vrijgegeven voor gebruik. De kalibratie van nieuwe apparatuur wordt door onze monteurs zelf uitgevoerd, Tevens verzorgen wij standaard een gebruikerstraining op de geplaatste systemen..

Storing

Indien onze apparatuur een storing vertoont, kunt u contact opnemen per telefoon of email.

Wij willen dan graag het volgende van u weten:

  • type apparatuur
  • serienummer

Zo mogelijk helpen wij u door middel van telefonische ondersteuning graag weer op weg. Lukt dit niet dan kan een afspraak worden gemaakt om een service engineer bij u langs te laten komen.

Neem contact op

We reageren binnen 2 werkdagen

iDEAL Bancontact Visa Maestro Master Card PayPal OB